ستایش قشنگمستایش قشنگم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

هدیه آسمانی

روزشمار کودکی

1392/9/2 21:15
نویسنده : مامان ستایش
222 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازو قشنگم فدات بشم که ماشالله روز به روز داری نازترو شیطون تر میشی ماچ

تا وقتی بیداری که همش صورت ماهتو میبینم وقتی هم میخوابی همش میشینم عکسای قشنگتو نگاه میکنم یا فیلماتو میبینم باز دلم برات تنگ میشه

ماشالله همه چیزو داری زود یاد میگیری سه ماهت که تموم شد به زور خودتو برمیگردوندی به شکم مینداختی 5ماهگی قشنگ سینه خیز میرفتی قلب

 

 

اخرای 5ماهگی هم قشنگ مینشستیقلبا

قندعسلم من وبابایی تاحالا هزاران هزار عکس و فیلم ازت گرفتیم که نمیشه همشو تو وبلاگت بزارم  دوس دارم از لحظه لحظه بزرگ شدنت فیلم داشته باشم

 

خیلی خیلی دوستت دارم دختر ناز و ملوسم تو همه دنیای منو بابایی هستی همیشه پیشمون بمونقلبقلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)