ستایش قشنگمستایش قشنگم، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

هدیه آسمانی

شش ماهه گذشته

1394/1/23 15:45
نویسنده : مامان ستایش
217 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک مامان

عزیز دلم اومدم چندتا عکس از ۱۸ ماهگیت تا الان که دوسالت شده برات بزارم

اینجا اماده شده بودیم بریم عروسی

 

 

ستایش خانوم تو صحن حرم امام رضا

 

 

این اولین نقاشیه که دخترم با دستای خودش کشید عکسشو میزارم تا واسه همیشه یادگاری بمونه

 

 

امسال دومین عید نوروزیه که تو کنار ماهستی و چراغ خونه ما شدی عزیزم

 

 

 

اینم یه گردش نوروزی

 

 

فدات بشم وقتی میگیم چشمک بزن اینطوری چشماتو میبندی عزیز دل مامان

 

 

روز دهم فروردین هم که تولد دوسالگی دختر نازمه و میتونم بگم تولد دوباره خودم

خدایا شکرت به خاطر این فرشته کوچولو

 

 

امسال خداروشکر از کیکت هم راضی بودم

 

 

ستایش خانومی همراه فرناز کوچولو و محمد جواد جیگر

 

 

فدات بشم با این ژست گرفتنت

 

 

ایشاله صدوبیست ساله بشی مامان جون

 

مثل همیشه برات بهترینارو از خدا میخوام  خیلی دوستت دارم گل ناز و دوست داشتنیه من

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)