ستایش قشنگمستایش قشنگم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه سن داره

هدیه آسمانی

سفر تابستانی سه نفره

1393/6/22 8:08
نویسنده : مامان ستایش
297 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامانHello

عزیز دلم من و شما و بابا  شهریور 93 یه مسافرت طولانیرو شروع کردیم اول رفتیم تهران و کرج چندروز خونه اقوام و فامیل بودیم و هرجا رفتیم شما خیلی دختر خوبی بودی که الهی من قربون خوبی هات برمپریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

بعد از تهران رفتیم زنجان بعد شب تو سنندج خوابیدیم و بعد رفتیم مریوان و دریاچه زیبای زریبار

 

 

اینم قایق سواری ستایش خانوم

 

 

بعد از مریوان از یه راه کوهستانی خیلی خیلی ترسناک اما قشنگ اومدیم سمت پاوه جوانرود و رسیدیم به کرمانشاه و اینم طاق بستان توی شهر کرمانشاه

 

 

 

بعد از کرمانشاه رفتیم سمت همدان و غار زیبای علیصدر

 

 

آرامگاه باباطاهر

 

 

و بعد از همدان رفتیم شهرهای سرسبز شمالی و دریاااااااااااا

 

 

 

فدای خنده هات بشم من عزیزم

 

من عاشق این عکستم مامانی

 

 

عزیزدلم خیلی دلم میخواست عکسای قشنگتر و بیشتری ازت میگرفتم اما من و بابا تو سفر همه حواسمون به شما بود که سرما یا گرما اذیتت نگنه و زیادی خسته نشی تو همه چیزه مایی تو امید من و بابا برای زندگی هستی عاشقتیم عزیزم

 

 

پسندها (1)

نظرات (5)

مامان رخساره
10 مهر 93 20:27
ماشاله بگین به این دختر خوووووب که مامان و باباشو اذیت نکرده تو مسافرت و کلی به همشون خوش گذشته بوووووووووووووووووس هووووووووووووووار تا واسه خانوم خانوما ستایش ناز ما
مامان ستایش
پاسخ
مرسی خاله جونی اینم بووووووس واسه خاله مهربونم و کیان خوشگله
مامان رخساره
10 مهر 93 20:32
راستی خاله جوووووون لینکیدمت که دیگه گمتون نکنم
مامان رخساره
29 مهر 93 14:45
شما که هنوز آپ نکردین تنبلا
زندایی جون
17 آبان 93 13:10
ستایش قشنگم عاشق لبخندتم
مامان رخساره
20 آبان 93 3:56