ستایش قشنگمستایش قشنگم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه سن داره

هدیه آسمانی

عاشقانه های من و دخترم

1393/4/7 7:44
نویسنده : مامان ستایش
340 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان Hello

عروسک قشنگم اومدم از 15 ماهگیت برات بگم از شیرین کاریهات   از شیطونیهات 

الان که میگم 15 ماه خودم باورم نمیشه که تو 15ماهه اومدی کنارم اومدی و همه زندگی من شدی از صبح که چشمامو باز میکنم با همیم تا وقتی میخوابونمت و از خستگی نمیفهمم کی خوابم میبره اما چه حکمتیه که حتی اگه تو چندین ساعت بیدار نشی و اروم بخوابی بازم من خواب اروم ندارم و باید تا صبح چندبار بلندشم نگاهت کنم روتو بپوشونم و باز بخوابم عزیزم اینا همش به خاطر عشقیه که بهت دارم نفسم به نفسای تو بسته شده http://www.sheklakveblag.blogfa.com پريسا دنياي شكلك ها

همیشه کنارم بمون عزیزم  http://www.sheklakveblag.blogfa.com پريسا دنياي شكلك ها

 

حالا عکسای جدیدتو میزارم که به زور ازت انداختم از هر عکسی بیست تا میندازم تا یکیش خوب دربیاد ازبس که شیطون بلایی ماشالله

 

 

 

قربون نگاه قشنگت بشم من http://www.sheklakveblag.blogfa.com پريسا دنياي شكلك ها

 

 

عاشق ماهی های اکواریومی و قشنگ با دست اشاره میکنی میگی مایی http://www.sheklakveblag.blogfa.com پريسا دنياي شكلك ها

 

تامیگیم یک دو اینجوری دستاتو میبری بالا باز تا میگیم نینی کو میگی نیس

 

 

اینم دوستت قهوه ای 

 

 

 

قربونت بشم من عاشق اینم که فقط موهاتو شونه کنم و ببندم تا تموم میشه زود میری خودتو تو آینه نگاه میکنی 

 

 

 

عاشق پارک و بازی با بچه هایی

 

 

 

آخ جون سرسره بازی(مامانی اینجا چون کلاه سرت بوده دراوردم موهات به هم ریختست)

 

 

 

فرشته کوچولوی من چقدر ناز خوابیده ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩Orkut Image

 

 

آخ جون باز بریم گردش

 

 

 

اینجا میخواستیم بریم عروسی دختردایی بابا قربونت بشم عروسک ناز من ایشالله زنده باشم عروسی خودتو ببینم مامان(ماشالله یادتون نره)

 

 

اینم از بستنی خوردن ستایش خانومی

 

 

 

 

لبای کثیفتو بخورم من شکلات من

 

 

مامانی ببخش اگه دیر میام وبلاگتو عکسای جدید میزارم به خدا نمیرسم الانم انقدر هی میای دورم به هزار بهونه میفرستمت اونور تا بتونم عکساتو بزارم ماشالله انقدرم کم خوابی که من به هیچ کارم نمیتونم برسم

 

مامانی منو ببخش اگه بعضی وقتا مامان بدی میشم کم حوصله میشم و از به هم ریختگی هات از گریه کردناتو بهونه گیری هات خسته میشم اما میخوام بدونی با تمام سختی ها عاشقتم و یک لحظه بدون تو زنده نمیمونم وقتی میخندی دنیارو بهم میدی  خیلی دوستت دارم فرشته کوچولوhttp://www.sheklakveblag.blogfa.com پريسا دنياي شكلك ها

 

راستی تا یادم نرفته بگم تاحالا ده تا مرواریدقشنگ تو دهنت دراومده

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

asemani92
7 تیر 93 14:24
مرواریداتو بخورم عشقه عمه واااای که چقد ناز شدی ستایش با این لباس بندیو با اون لباس عروس ماشاله هزار ماشاله به تو که مثله فرشته هایی و با لبخندت به هممون شادی میدی دوستت دارم عزیزم
مامان ستایش
پاسخ
منم دوستت دارم زن دایی جون ایشالله با اومدن محمدجوادخوشحالیمون چندبرابرمیشه
آذین
7 تیر 93 17:24
ای قربونت برم من خاله معلومه سابی وروجک شدی ماشالا ماشالا خدا حفظت کنه
مامان ستایش
پاسخ
مرسی خاله جونی خدا کیان جوجه رو هم واسه شما حفظ کنه
فرشته - مامان امیراشکان
20 تیر 93 21:28
ووووووووویی ماشالا سمانه جون ستایش خیییییییییییلی ناز و خواستنیه . تو لباس عروسش چه جیگریه انشالا عروسیه خودش بشه . ماشالا به مامان باسلیقش که اینقدر دخملمون رو شیک میکنه . و البته خداقوت سمانه جون . امیراشکانم اینقده شیطونه که هزار تا عکس باید بگیرم تا شاید یکیش خوب دربیاد
مامان ستایش
پاسخ
مرسی خاله جونی امیراشکان هم ماشالله روز به روز خوردنی تر و ملوس تر میشه
رخساره
18 مرداد 93 1:15
سلام به مامانی ودخملیش ستایش خانووووم خوجل من، خو خاله یه کم کمتر شیطونی ن تا مامانی بتونه بیاد وبت رو پ کنه زود به زود
مامان ستایش
پاسخ
سلام خاله جونی گوشیم مشکل پیداکرده ایشاله همین که درست بشه عکسای جدید ستایش خانومو میزارم کیان خوشگلرو از طرف ما ببوسش