ستایش قشنگمستایش قشنگم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

هدیه آسمانی

خریدسیسمونی

1392/9/2 22:29
نویسنده : مامان ستایش
252 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم نفس مامان جیگرطلای من خیلی دوستت دارم عزیزمقلب

عزیزم من و مامانی و بابایی از همون روزای اول شروع کردیم به خرید وسایل شما اخه خیلی از اومدنت خوشحال بودیم اولین چیزی هم که واست خریدیم اویز بالای تختخوابت بود که ایشالله عکس همه وسایلتو برات تو وبلاگت میزارم همه وسایلتو با یک دنیا عشق خریدیم هرشب با بابا لباساتو نگاه میکردیم بابا لباساتو میمالید به صورتش یه بار رفتم تو اتاق دیدم همینطوری که لباستو انداخته بود رو صورتش خوابش برده بودقلب

خلاصه روزای خیلی خوب و شیرینی بود اون روزا که تو دل مامان مثل ماهی از این ور میرفتی اون ورقلبقلب

 

اینم چندتا عکس نازنازی از وسایل قشنگتقلب

 

 

من وبابایی هرشب تورو تو این لباسا تصور میکردیمو دلمون برات ضعف میرفتقلب

 

 

 

 

 

 

قربون اون پاهای کوشمولوت برم عشق مامانقلب

 

 

 

اینم چندتا عکس از نمای اتاقتقلب

 

 

 

 

وقتی هنوز به دنیا نیومده بودی این اتاق بهمون ارامش میداد روزها ساعتها تو اتاقت بودیم و به وسایلت نگاه میکردیم ما عاشقتیم عزیزدلم تو همه چیز من و بابایی هستیقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)