ستایش قشنگمستایش قشنگم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

هدیه آسمانی

9ماهگی عروسکم

1392/11/14 16:49
نویسنده : مامان ستایش
247 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر ناز و شیطونم

الان که این مطلبو برات مینویسم شما 9ماه و 21 روز داری از شیطونی هات که هرچی بگم کم گفتم از دلبری هات هرچی بگم کم گفتم البته از اذیت هاتم میگم هاااااا

فدات بشم من ماشالله هزارماشالله انقدر بلا شدی که یک لحظه نمیشه ازت چشم بردارم بعضی وقتا هم انقدر مامانیرو اذیت میکنی که دیگه واقعا دعوامون میشهپریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/(البته باز زودی آشتی میکنیماااااااا)

آخه تو همه چیز من و بابا هستی تو با اومدنت به زندگی ما روشنی دادی

حالا چندتا از عکساتو میزارم  که البته بگم ما که نمیتونیم از شما عکسای قشنگ بگیریم چون شما شیطون بلا تا گوشی یا دوربینو میبینی شیرجه میزنی تا گوشیو بگیری بکنی تو دهنت پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/البته عکسای تو برای ما قشنگترین چیز تو دنیاست شب وقتی میخوابی میشینیم با بابا عکساتو فیلماتو نگاه میکنیم همش قربون صدقت میریمhttp://www.sheklakveblag.blogfa.com پريسا دنياي شكلك ها

 

ببین همین که چشماتو باز میکنی زود بلند میشی تو تختت وامیستی

 

 

 

فدای اون نگاه قشنگت بشم من

 

 

من عاشق اینم که فقط بشینم موهاتو شونه کنم ببیندم اما هنوز موهات خیلی کوتاههپریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

 

 

حالا مدل خوابیدنتو ببین انقدر بدخوابی دورتادور تختت باید چیزی بزاریم که سرت به اینور اونور نخورهپریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

 

 

 

 

فدات بشم من لحظه لحظه بزرگ شدن تو با همه سختی هاشو گرفتاری هاش واسه من و بابا شیرینه خیلی عاشقتیم تو همه چیز ما هستی

 

البته به جز ما همه خانواده عاشقتن و دوستت دارن و تا من عکسای شمارو میزارم تو وبلاگ میان میبینن و برات پیغام های بامحبت میزارن بابایی و مامانی که اصلا نیاز به گفتن نداره چون شما نوه اولشون هستی و بی نهایت عاشقتن(مامان بابای مامان)  عزیزجون و باباجون که خیلی خیلی دوستت دارن(مامان بابای بابا) دایی دایی و زن دایی که ایشالله چندماه دیگه نینی خودشون به دنیا میاد و عمه جونای مهربونت خلاصه تو با اومدنت به تمام خانواده رنگ و بوی دیگه ای دادی

 

خیلی دوستت داریم عزیز دلمشکلک های شباهنگ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

عاطفه مامان ستیا
8 بهمن 92 17:34
به به چقدر شما نازی خانوم خوشتل
azin
14 بهمن 92 12:04
عاظفه مامان ستیا
17 بهمن 92 13:15
kojaiiiiiiiii mamani? ma axaye jadid mikhaymrasti che ahange ghashangi
عاظفه مامان ستیا
20 بهمن 92 14:55
asemani92
20 اسفند 92 11:04
تو یک کلمه میگم:ستایشه نفسم عشقی عشششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششققققققققققق
نفس_نفس
26 اسفند 92 10:18
مامانی درسا
10 فروردین 93 21:34
عزیزم تولدت مبارک انشاالله همیشه شاد باشی و سلامت