ستایش قشنگمستایش قشنگم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

هدیه آسمانی

خاطرات اولین مسافرت سه نفره

1392/10/13 20:00
نویسنده : مامان ستایش
325 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتا سلام

سلام به روی ماه دختر قشنگم قلب

عروسک نازم ببخشید اگه دیراومدم وبلاگتو به روز کنم آخه رفته بودیم مسافرت آخ که عجب مسافرتی بود این اولین مسافرت سه نفرمون بود 21 آذر سال 92 راه افتادیم اول رفتیم تهران خونه خاله ها(البته خاله های من چون شما که خاله نداری)

خونه عمه های مهربونت که خیلی از دیدنت خوشحال شدن و خیلی دوستت دارن برگشتنی هم از جاده چالوس و شهرهای شمالی اومدیم خونمونقلبعزیزم این بهترین مسافرت من و بابایی بود چون تو گل قشنگ با ما بودی به جز بعضی وقتا که از شلوغی و خستگی راه کلافه بودی اصلا اذیتمون نکردی ازبس که ماهیماچفدای تو بشم من اینم چندتا از عکسای مسافرتقلب

 

 

قربونت بشم خیلی تو ماشین خسته میشدی همش با خودت بازی میکردیقلب

 

 

ستایش وباباش کنار سد کرج

 

 

اولین برف بازی ستایش در جاده چالوس

 

 

آخ جون دریااااااااااااااااااااا

 

 

ستایش یعنی زندگیقلب

 

 

ستایش راننده میشود!!!!!!!!!نیشخند

 

 

وقتی اینجوری میخندی دلم ضعف میرهقلب

 

خیلی دوستت دارم عزیزم ایشالله همیشه با هم مسافرت های شیرین و به یادموندنی بریم

عکس و فیلم زیاد داری اما نمیشه همشو اینجا بزارم ایشالله بزرگ شدی تو آلبومت میبینیماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)