ستایش قشنگمستایش قشنگم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه سن داره

هدیه آسمانی

بهارامسال

1393/2/30 7:33
نویسنده : مامان ستایش
318 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یکی یک دونه مامان

عزیزم اومدم برات از حال و هوای این روزهامون بگم .امسال به نظرم قشنگترین بهاره زندگیمه .

این روزا هوا خیلی عالیه و بعد از چندماهه زمستون که ما به خاطر شما مجبور بودیم همش تو خونه بمونیم  الان دیگه هرروز بعد از ظهر که میشه کفشای خوشگلتو پات میکنمو با هم میریم بیرون

تقریبا تو همه پارکهای نزدیک خونمون بازی کردی

دیگه ماشالله هزارماشالله قشنگ راه میری و حسابی شیطون بلا شدی

این چند وقته(منظورم از بعد عید تا همین یکی دو هفته پیش) انقدر حالت بد بود و مریض بودی که دیگه حسابی من و بابا حالمون گرفته بودsad face emoticonاما خدارو صدهزارمرتبه شکر که بعد از درآوردن 4تا دندون خوشگل الان دیگه حالت خوبهایشالله که همیشه خوب باشی مامانی

 

حالا چندتا عکس خوشمل از ستایش خانوم خوشمل

 

ستایش و گردش بعداز ظهر

 

 

 

اینجا حیاط خونمونه

 

 

ستایش و جناب پو

 

 

اینجا حیاط خونه عمو جونه که پرگل بود منم تا جایی که تونستم ازت عکس گرفتم هرچند که تو ازهمه گلها قشنگتری

 

 

 

 

اینجا تا دوست عزیزتو دیدی اینجوری خندیدی(منظورم از دوستت زن دایی جونه که شما خیلی خیلی دوستش داری فکرکنم میدونی که تو شیمکش یه نینی ناز داره)

 

 

 

مامانی اینکارا زشته نباید اینکارو بکنی دخترم البته نمیدونم چی شد یک ساعتی همش زبونتو در می آوردی اما بعد دیگه یادت رفت

 

 

آخ جون بریم تاب بازی

 

 

دختر ناز و قشنگم چقدر زود داری بزرگ میشی درسته که وقتی همش نق میزنی وقتی موقع غذا خوردن اذیتم میکنی وقتی میام تو اتاق میبینم همه لباساتو از کمد ریختی بیرون عصبانی میشم دادوبیداد میکنم اما خیلی دلم واسه این روزا تنگ میشه تو همه زندگیه منی حتی یک لحظه نمیتونم بی تو بودنو تصور کنم همیشه کنارم بمون عزیز دلم با تمام وجود دوستت دارم http://www.sheklakveblag.blogfa.com پريسا دنياي شكلك ها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

asemani92
4 خرداد 93 18:42
عشقی ستایش عششششششششششششششششششششششششششققققققققققققققققق دوستت دارم ملوسه من
عاطفه
16 خرداد 93 23:48
قربون اون چشای نازت خاله خدا بد نده عزیززممممممممم
مامان ستایش
پاسخ
مرسی خاله جونی ایشالله که همه بلاها ازهمه فرشته کوچولوها دور باشه خاله جونی تولدت مبارک باشه ایشالله هزارساله بشی عکسای اتلیه هم خیلی قشنگه مامانت باید برات اسپند دود کنه خدا ایشالله پشت و پناهت باشه بوووووس