ستایش قشنگمستایش قشنگم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

هدیه آسمانی

عزیزم خوش اومدی

1392/8/29 14:24
نویسنده : مامان ستایش
122 بازدید
اشتراک گذاری

روز2مرداد سال 92 بود خودم شک کرده بودم که یه جوجه نازو دوست داشتنی تو دلمه واسه همین رفتم بیبی چک خریدم  و دیدم بببببببببللللللللللللههههههه دوتا خط که یکیش پررنگ بودیکیش کمرنگ نشون میداد که خدا یک بار دیگه لطفشو شامل حال ما کرده با این وجود به بابایی چیزی نگفتم و فرداش یعنی روز 3مرداد رفتم ازمایش خون دادم گفت جوابش یک ساعت دیگه اماده میشه منم که دل تو دلم نبود مغازه های دور ازمایشگاهو میگشتم لباس بچه میدیدم دلم ضعف میرفت خلاصه یک ساعت شدو رفتم ازمایشگاه

هورااااااااااااااااااااا هوراهوراخدایا شکرتتتتتتتتتتت چه جوری ازت تشکر کنم خدایا خیلی دوستت دارمقلب

حالا اینو برات بگم چندروزقبل از این یه ماشینه زده بود به پشت ماشین بابا ماشینمون داغون بود اما وقتی زنگ زدم بهش جریانو گفتم گفت صبرکن الان میام باهمون ماشین داغون اومد پیشمون حیف که توخیابون بودیم وگرنه همونجا دوتایی همدیگرو بغل میکردیمقهقهه

منو بابایی روزای خیلی قشنگی کنارهم داشتیم اما اون روز یه چیز دیگه بود اومدن تو زندگیه مارو گرمترو قشنگتر کرد عزیزم اینو بدون که خیلی دوستت داریم و تو همه زندگی ماهستی به خاطر تو و خوشبختیت و موفقیتت هرکاری انجام میدیمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)