ستایش قشنگمستایش قشنگم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه سن داره

هدیه آسمانی

تولد یک سالگی

1393/1/14 18:41
نویسنده : مامان ستایش
318 بازدید
اشتراک گذاری

تولدت مبارککککککککک  

 

http://www.sheklakveblag.blogfa.com پريسا دنياي شكلك ها

 

عزیزم هدیه من برات یه دنیا عشقه زندگیم با بودنت درست مثل بهشته تو خونه سبد سبد گلهای سرخ و میخک عزیزم دوستت دارم تولدت مبارک تولدت مبارک   

 

بهترین و زیباترین روز واسه ما ده فروردینه چون تو این روز خدا بهترین و قشنگترین فرشته اسمونارو واسه ما فرستاد خدایا شکرتتتتتت

 

عزیزم امسال چون تولدت تو دهه فاطمیه بود جشن نگرفتیم فقط با خانواده هامون دور هم جمع شدیم ایشالله سال دیگه جبران میکنیم

 

حالا از کیک تولدت بگم که مثلا باب اسفنجی سفارش داده بودیم اما شبیه هرچی بود جز باب اسفنجی اصلا از کیکت راضی نبودم  پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

 

هزارتا عکس ازت گرفتیم که شما تو هیچ کدوم صاف سرجات نبودی

 

 

 

 

ستایش و بابایی خیلی خیلی مهربونش(بابای مامانش)

 

 

 

این عکسارو واسه یادگاری  تولدت میزارم اما سال دیگه حتما جبران میکنم عزیزم ایشالله حضرت زهرا همیشه پشت و پناهت باشه خیلی دوستت داریم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عاطفه مامان ستیا
18 فروردین 93 18:49
تولد تولد تولدت مبارککککککککککککککایشالا صد ساله شی خاله جووووووووونم
مامان ستایش
پاسخ
مرسی خاله مهربونم ازطرف من ستیاجونو ببوس
فرشته - مامان امیراشکان
6 اردیبهشت 93 0:09
عزیزم ستایش خانومی تولدت مبارک خاله جون . ایشالا که 1234567890 ساله بشی عزیزم . ایشالا که سرماخوردگیت هم زودی خوب شه دندونایخوشگلت هم زودی دربیاد عزیز خاله . دوستت دارم بووووووووووووووس
مامان ستایش
پاسخ
مرسی خاله جونی ایشالله امیراشکان جونم راحت دندون بیاره اذیت نشه منم دوستت دارم خاله مهربون
آذین
21 اردیبهشت 93 17:40
ایشالا 120 ساله بشی و همیشه شاد و سلامتی زیر سایه مامان و بابا