ستایش قشنگمستایش قشنگم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

هدیه آسمانی

هشت ماهگی

1392/9/19 18:37
نویسنده : مامان ستایش
253 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ستایش نازم سلام دخترقشنگم سلام عشق مامان بابا

 

عزیزم ببخشید انقدردیراومدم اخه ماشالله هزارماشالله انقدر شیطون بلا شدی که نمیتونم یک لحظه ازت چشم بردارم قلب

8ماهه که تو اومدی به دنیای ما و خونه ما و دنیامونو خونمونو روشن کردی عزیزم من و بابا عاشقتیم تو همه زندگیه ما هستی قلب

 

حالا عکسای جدید دخمل نازم

 

ببین چقدر بلا شدی این سبد اسباب بازیهاته

 

 

 

تا صدات زدم ستایش خانوم

 

 

دیگه حتی 4دست وپا هم راضیت نمیکنه فقط میخوای بلندشی راه بری اینجا تازه از خواب بیدار شدی

قربونت بشم من عشق مامانقلب

 

 

اخه مامان چرا همه چیزو میخوری اخههههههههههههههماچ

 

 

 

 

فدات بشم که انقدر ناز خوابیدیقلب

 

 

 

 

 

 

عجب چیزی پیدا کردم اخ جوووووووونننننننننننننخوشمزه

 

 

قشنگ نگاهش کنم

 

 

حالاااااااااااااااااااااانیشخند

 

 

تازه دست دستی هم میکنی قربون اون دستای کوشمولوت برم منقلب

 

 

اینجا میخواستیم بریم خونه عمه جون

 

 

 

اخه قربونت بشم من این چه مدل خوابیدنه مامانی؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

 

چون ترسیدم فلاش دوربین از خواب ناز بیدارت کنه کیفیت عکسا پایینه مامانی

 

 

 

 

 

آخ جون تاب بازیییییییییییییییینیشخند

 

 

فدای تو گل قشنگم من خیلی دوستت دارم مامانیقلب

 

اینم عکسای دختر نازم این دختر ناز الان چراغ خونه ما شده همه زندگی ما شده از خدای بزرگ و مهربون میخوام به حق این ماه عزیز خودش این هدیه اسمونیرو که بهمون داده برامون نگه داره و کمکمون کنه بتونیم خوب تربیتش کنیم .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

دایی دایی و زندایی جون
18 آذر 92 14:22
ستایشه قشنگه ما از اینکه خداوند همچین فرشته نازی به جمع خانوادمون اضافه کرده خیلی خوشحالیم و خدارو شکر می کنیم دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت داریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم دخترههههههههههههههههههههههههههههه دایی ابی و زن دایی لیلا18/9/1392
azin
18 آذر 92 17:25
ای جونم ماشالا روز به روز نازتر و شیرین تر میشی خاله بووووووووس
دایی دایی و زندایی
19 آذر 92 18:50
جیگرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر عسللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل بخورمت شوکولاته ملووووووووووووووووووووووووووووووووسم
عاطفه مامان ستیا
21 آذر 92 22:00
ماشاا..چهدخملیه نازیییییییییییی دخمل منم 6ماه و21 روزشه دوست داشتی به وبلاگش سر بزن
مهین
27 آذر 92 16:22
عزیزم چقد نانازی تو